5.23.2011

My Dear af Kirsten & Marie

Titel: My Dear
Kunstner: Kirsten & Marie
Genre: Indie, Folk
Hjerter: ❤❤❤❤


Første gang jeg hørte denne sang, rettede jeg mig straks op i sædet og skulle straks høre, hvilken sang det var. Den sagde mig et eller andet og den gjorde mig rigtig glad. Pigerne synger virkelig dejligt og deres stemmer klinger virkelig godt sammen.
Melodien er taget fra børnesangen "Tommelfinger, hvor er du?" og det gør den virkelig lystig og hyggelig. Jeg holder meget af den sang. Faktisk er den min yndlingssang.
Da jeg fandt ud af, hvilken sang det var, måtte jeg straks finde den på YouTube og bare høre den igen og igen. For jeg elskede den virkelig, og det gør jeg stadig.
Deres stemmer, lystigheden... Jeg gentager mig selv.
Sangen er super godt skrevet selvom melodien jo ikke ligefrem er splinterny, men hey... Det gør jo bare, at vi alle kender den endnu bedre. Vi har jo alle sunget med på tommelfinger-sangen.
Det er i hvert fald en sang, jeg ikke bare sådan lige bliver træt af.

0 ORD:

Send en kommentar