5.26.2011

Har 1000 vabler under fødderne efter at have gået 8 kilometer med bare fødder.

Av...

8 ORD:

Unknown sagde ...

Det har jeg prøvet. Man kan slet ikke gå næsten, uden det gør pisse ondt.

Emma // emmasammie.blogspot.com

Caroline sagde ...

Øvs! Det kender vi alle til.
Følger dig nu :-)

http://whateverescapesmytinymind.blogspot.com/

The sagde ...

Ja, jeg føler mig temmelig handikappet --'
Caroline: Mange tak, da! :)

Sid sagde ...

Jeg har en på hver fod, som begynder at bløde, når jeg går :O *Glæder sig ikke rigtigt til at skulle rende rundt og lege en tosset pige fra 9. klasse i morgen* :O xD

The sagde ...

Jeg har over det hele på begge.xD Skal cykle i morgen D:

SH sagde ...

Wau - det var langt :O
Respekt til dig ;-)

Fin blog forresten, jeg følger nu.

SH.
// shntwo.blogspot.com

Idaho sagde ...

Haha, jeg ved ikke om jeg skal trykke 'like' eller 'don't like' :D

The sagde ...

Haha!xD

Send en kommentar