5.25.2011

Hiding Here With Us - In Memoirs

Kunstner: In Memoirs
Genre: Alternativ Pop
Hjerter:


Jeg faldt over denne sang en søndag aften på Det Elektriske Barometer, og jeg blev straks forelsket i den. Det er en virkelig dejlig, stemningsrig sang. Musikken er gennemtænkt og indadvendt, hvilket jeg er meget vild med. Jeg elsker at lytte til den, mens jeg laver noget andet, for jeg behøver ikke at koncentrere mig om musikken og den forstyrer ikke mine tanker.
Starten af sangen - Der hvor musikken er mest rolig - er mit yndlingsøjeblik. Musikken, roen, stemmen. Det er bare et fedt sted i sangen. Men jeg kan i det hele taget virkelig godt lide den sang.
Man kan sige at Morten (som han hedder i virkeligheden) startede sin karriere, da han i 2002 kom på anden pladsen i MGP med sangen "Du er ikke som andre pi'r", og det var ikke sidste gang man hørte fra ham.
Mange år efter - nu - hører man fra ham igen med modne og rolige sange, som jeg i hvert fald er meget vilde med.
Denne sang er helt klart på en top 10 over mine yndlingssange.
Alle musikelskere: Tjek ham ud, for han kan altså det musikhalløj.

0 ORD:

Send en kommentar