5.22.2011

A Step - Vinnie Who


Titel: A Step
Kunstner: Vinnie Who
Genre: Pop
Hjerter: ❤❤❤❤

Vinnie Who er sjov. Det er pop-musik, men slet ikke på Xander-, Anna David og Nick og Jay-planet. Det er noget helt andet. Der er noget andet i det, der tiltaler mig (Og Sidsel). Der er noget, der siger "Jeg er bedre end Xander!" og hvad det end er der siger det, taler det sandt. For Vinnie Who er meget bedre end Xander, Anna David og alle de andre. Han får mig til at danse uden at føle mig pinligt berørt, fordi musikken er så god.
Denne sang er min favorit. Den får mig til at synge med og vippe frem og tilbage i min skrivebordstol søndag aften. Det er den sang jeg pludselig synger i fysiktimerne mens jeg laver kulde-blandinger og ledninger. Den er dejlig og lige til at danse til.
Sangeren er fantastisk til falset! Han lyder næsten som en pige. Han er bedre end Mika, for det lyder virkelig naturligt og godt når han synger i falset.
Jeg er blevet meget glad for Vinnie Who på grund af den sang. Tak for det, sang.

Jeg ved godt at jeg er vildt positiv i alle mine anmeldelser, men jeg har endnu ikke valgt at anmelde en sang jeg hader. Det er alle sange jeg elsker.

0 ORD:

Send en kommentar