6.04.2011

Et lille forsøg

Jeg lavede lige en giff, men den blev ikke så god.
Jeg tror bare at jeg skal have noget tid til at øve mig, for det er trods alt min første.

Men jeg tror, at der skal trykkes på billedet før det virker... 

9 ORD:

Johanne Marie Schack sagde ...

Meget fin blog! :-) - jeg elsker den!

Hvilken skabelon bruger du til din blog?

xoxo

The sagde ...

Simple ;)

Johanne Marie Schack sagde ...

Merci merci ;)

The sagde ...

Så lidt ;)

Louise sagde ...

Kiggede lige forbi, og din blog er nu heller ikke værst! Tak igen. Du er sød.

The sagde ...

Mange tak! :) Det er jeg virkelig glad for at du synes! :)

Freja sagde ...

Haha, hvor er det nice. XD

The sagde ...

Taak! :)

Idaho sagde ...

Jeg elsker bare din lillebror på billeder! Også i virkeligheden, for den sags skyld! Han minder mig om første gang jeg var hjemme hos dig... VANDFALD! :D

Send en kommentar