6.05.2011

Gid jeg kunne komme ud i det gode vejr og nyde livet.
Jeg ville ønske jeg ikke nøs hele tiden.
Hvor jeg dog hader, at jeg ikke kan lugte noget fordi jeg er så snottet.
Jeg vil ud og indånde alle de forskellige dufte af blomster. Jeg vil lægge med ned i græsset og kigge op på himlen indtil min hund kommer og overfalder mig.
Men hvad nu hvis min forkølelse blev værre når jeg prøvede?
Forbandet være sygdom!
Det er deprimerende, at jeg ikke kan bade i vores swimmingpool, der lige er blevet fyldt op.
Mine søskende kan, men ikke mig.
Måske skulle jeg bare springe ud i det og glemme alt om at jeg er forkølet?

7 ORD:

Freja sagde ...

Hvorfor kan du ikke være udenfor? D:

The sagde ...

Er meget forkølet :S

Freja sagde ...

Øv. )-:
Kunne godt være at du havde pommel... påmel? o.o pomle? et-eller-andet-allergi eller noget. (;

The sagde ...

Nope.... Det er jeg godt nok glad for at jeg ikke har! :O

Freja sagde ...

Samme her. XD

The sagde ...

:)

Idaho sagde ...

Fucking forkølelse! -.-

Send en kommentar