6.15.2011

Jeg kan ikke vente til at sommerferien begynder!

10 ORD:

Idaho sagde ...

DET BLIVER SÅÅÅÅ NICE! Vi skal lave en masse ting i sommerferien, Theresa! Hæhæ, så skal vi sove i telt og være oppe heeeeele natten! ^^

Mie sagde ...

Jeg kan virkelig heller ikke vente... Vente på frihed i seks uger ;-)

The sagde ...

Hotstuff# Det kunne være fedt! :)

Mie# Det virker helt urealistisk at vente på noget så fantastisk oo

Mie sagde ...

Lige præcis :-)

Sidsel sagde ...

7 dage <kdgkndfkg'klbfmdæl

The sagde ...

Wow.... Jeg ved ikke, hvor mange dage der er tilbage for mit vedkommende.

Kristine sagde ...

Jeg har det som om jeg har sommerferie nu! Jeg har fri i dag da imorgen tager jeg til Bornholm med min klasse. Når jeg kommer hjem igen har jeg fri igen igen, og så er der idrætsdag og sidste skoledag :)

The sagde ...

Hvor er du heldig! :O Jeg ved ikke lige hvornår jeg har ferie, men den kommer på et tidspunkt... Glæder mig vildt meget! :)

Sid sagde ...

*Har sommerferie* :b

Men jeg glæder mig ekstremt meget til at se dig og andre boggnaskere (og måske bogbaskere? :b) igen ;D

The sagde ...

Iiiih, ja! :D Jeg glæder mig også! :D *misundelig på dig*

Send en kommentar