6.26.2011

The Rumour Said Fire

Sidste skoledag kom før jeg vidste af det. Og det gik hurtigere end jeg havde troet. Men det var noget helt specielt. Vi kastede karameller, lavede afslutningsshow og, for mit vedkommende, rodede rundt i skum. Det var en virkelig god afslutning.
Farvel Søholmskolen - Tak for 3,5 uforglemmelige år. 
Jeg er glad for, at jeg kommer til at se de fleste næste år. Men lige pludselig er vi splittet ad i to dele og blandet sammen med nogle størstedelen af os knap nok kender. En flok mennesker, der nærmest mobber mig, fordi jeg elsker bøger. Nogle tøser, der glemmer at tænke over, hvad laver egentlig drejer sig om og glemmer at tænke på, hvordan andre har det. Med al respekt. 
Jeg er bare lidt bange for, hvordan det kommer til at gå... 

Da skolen var slut, kom jeg hjem og sov. Sov, sov, sov i fire timer med min veninde, Caroline. Vi var simpelthen så trætte. 
Da hun tog bussen hjem, skulle vi til København. Kun mor, far, Rebekka og jeg. Det var en virkelig hyggelig tur i Tivoli. Vi prøvede alle mulige sjove ting og spiste rustne søm. 

The Rumour Said Fire
Og så begyndte koncerten. Min lillesøster fik os virkelig langt frem. Vi kom faktisk helt op foran. Det var virkelig en flot koncert og musikken var fantastisk. 
Min lillesøster stod med hænderne for ørerne og råbte til mig, at hun ikke kunne lide, at bassen bankede på hendes brystkasse. Jeg har altid elsket den følelse. Jeg elsker, at bassen sender rystelser igennem hele min krop. Vi stod lige under højtalerne, så jeg forstår godt, at hun syntes det larmede. Men jeg elskede, at det larmede så meget. 
Jeg vil dog ikke kalde det larm. Jeg vil kalde det musik. 
Jeg elsker, at de havde sat lamper op på scenen. 


7 ORD:

Sid sagde ...

Hvor godt at du havde en god sidste skoledag ;D Jeg havde slet ikke tænkt over, at din skole måske også lavede noget med at kaste karameller ;)

Den følelse, som du beskrev, elsker jeg også :D Jeg føler, at musikken overtager min krop og kaster mig rundt i hele lokalet (ikke bogstaveligt XD) :D

The sagde ...

HAHA! Ja, det er en fantastisk følelse. :)

Men vi har sådan noget med at kaste karameller. Det var virkelig mærkeligt, at være den man før kiggede op på og tænkte: "Nøøøj, hvor er de store!"

Rita sagde ...

Det var fantastisk! Og hyggeligt at hilse!

Idaho sagde ...

Det er ret sørgeligt. Jeg vil virkelig savne vores klasse..
Men hey, godt med en fed koncert! Dem kan man sgu aldrig få for mange af! ^^

The sagde ...

Enig, enig. Det var også rigtig hyggeligt at få hilst på dig! :)

The sagde ...

Hotstuff # Ja, det er sørgeligt... Selvom mange af os jo ses igen :)
Koncerten var også bare vidunderlig!

Anna Sofie sagde ...

Var inde og høre dem igår!!! Fed musik :-D
- Men er der nogen der ved hvad ham der spiller keyboard hedder??? Han står ikke som værende i deres band? forstår det ikke?
Please, kontakt mig hvis nogen af jer ved hvem han er!! (-:

Knus Anna Sofie
- Besøg min blog, der ligger jeg billeder og film ind fra igår, en af dagene! :-)

Send en kommentar