6.21.2011

Sommerferie

Det er helt mærkeligt, at afslutningen er ved at være der. Snart skal jeg pludselig en helt anden vej om morgenen når mig om min lillesøster cykler. Jeg skal til venstre, hvor hun skal til højre. 
Det er helt mærkeligt, at jeg pludselig skal gå i klasse med nogle helt nye mennesker og ikke se mine klassekamerater hele tiden. 
Jeg har fundet ud af, hvem jeg skal gå i klasse med, og jeg er tilfreds. Jeg kom i klasse med to af dem, jeg skrev som ønsker. 
Snart kan jeg holde en lang pause, hvor jeg er sammen med andre mennesker end mine klassekamerater. Sidsel, Sidsel, Kristina, Nina og mange andre søde mennesker. 
Jeg skal tilbringe mange timer i hængekogen med skrivegrej og en bog. Jeg skal tage et utal af billeder. Jeg skal nyde vejret og høre musik. Jeg skal ligge i græsset og se på sjove skyer. 

Jeg sendte et brev til Det Elektriske Barometer, og nu håber jeg bare på, at det bliver læst. 

4 ORD:

Mie sagde ...

Åh, hvor lyder det dejligt og hyggeligt. Det er helt fantastisk at det snart er sommerferie :-)

Idaho sagde ...

Men vi kom stadig ikke sammen...

The sagde ...

Mie # Helt ekstremt fantastisk! :)

Hotstuff # Nej, det var ret ærgerligt... Men vi er da på samme skole ;)

Idaho sagde ...

JA MAND! :D

Send en kommentar