7.11.2011

At nyde livet

Figurines.
Du har malet et smil på min mund.

Figurines - Childhood Verse


Jeg synes sommerferien går alt for hurtigt. Jeg har det rigtig hyggeligt. Får hørt noget musik. Får læst en masse bøger. Får spildt tiden.
På fredag skal jeg til koncert og på onsdag skal jeg måske til København.
Jeg slumrer i hængekøjen med psykedelisk musik i ørerne.
Jeg køber en masse bøger, og jeg har snart ikke plads til flere.


The Doors - Light My Fire

The Beatles - Here Comes The Sun

8 ORD:

Johanne Marie Schack sagde ...

Lyder som en vidunderlig afslappende ferie. :-)

Kig forbi?
// Johanne - www.goldenfashiondreams.blogspot.com

Mie sagde ...

Åh ja, ferien går alt for stærkt. Det lyder som om du har en helt vidunderlig ferie... Sommerkoncerter er bare det bedste :-)

Kristina sagde ...

Hvordan gør I det? o.O Seriøst...jeg er ved at kede mig til døde personligt, jeg kan slet ikke få tiden til at gå...D:

The sagde ...

Johanne # Det er en meget afslappende ferie :)

Mie # Jeg glæder mig også rigtig meget til koncerten :)

Kristina # Du skal bare... Nyde livet og læse :D

Sidsel sagde ...

Årh, det lyder skønt XD

Kristina: Jeg vil også gerne lære det. xD

The sagde ...

Det er skønt... Men jeg tror ikke jeg har det mere spændende end jer.XD

Amalie og Victoria sagde ...

Fedt billede.. I like you blog. Du tager nogle super fede billeder :D Jeg er nu fastlæser. Håber også du vil følge min blog!

http://www.smileandeatcake.blogspot.com/

The sagde ...

Mange tak! :)

Send en kommentar