7.13.2011

Feriesjov

Jeg elsker virkelig at opdage ny musik!
Nu hvor jeg bare kan bruge hele min dag på at læse og høre musik, har jeg fundet nogle fantastiske sange. Psykedeliske sange, hyggelige sange, glade sange, sjove sange.
Der er ikke noget som en lang ferie, der kan få en til at opdage nye, sjove ting

Her er nogle af de sange jeg hører:







Hør dem. De er dejlige.


Jeg kedede mig, så jeg tog et kæmpe lag makeup på og gik ud på vores loft.
Men jeg var ikke så heldig, så det blev kun til tre billeder.

Jeg har ikke så meget andet at skrive. Jeg skulle have været på ø-vandring, men det regnede.
Blev nødt til at aflyse en shoppetur med veninderne for familieturen, men sådan må det jo gå.
Ellers tror jeg først der kommer nogle oplevelser på fredag.
Udover det er mit værelse blevet maltrakteret, fordi der skulle laves noget bag ved væggen. Så jeg kan ikke slappe af på mit eget, elskede værelse!

Jeg keder mig, men jeg keder mig på en god sommerferiemåde. Jeg har været længe oppe, har skrevet med mine veninder og har spillet rollespil over skype. Det er simpelthen så hyggeligt. Jeg vil næsten ikke i skole igen!

4 ORD:

Sidsel sagde ...

Åh, det er virkelig nogle fantastiske billeder!

The sagde ...

Tusind tak! :)

Mie sagde ...

Jep, de er rigtig flotte :)

The sagde ...

Mange, mange tak! :)

Send en kommentar