7.08.2011

Hjemme igen

Så er jeg hjemme igen. Turen har været rigtig hyggelig, og jeg har oplevet mange sjove og hyggelige ting.
Jeg har ikke været indendørs i 5 dage og har det helt mærkeligt med at sidde med en computer igen.

Mens jeg roede i kanoen, sang jeg sange og lavede talebaseret rollespil med en karakter jeg kalder Adam.
Adam er genert og synes at alle de andre karakterer er ret tossede.
Jeg har sunget en masse sange, selvom jeg ikke kunne dem og var bange for at synge forkert.
Alt for mange gange har jeg kigget på noget og bagefter blevet vildt irriteret, fordi jeg ikke havde noget kamera med.
Sverige er for smukt til ikke at blive fotograferet. Jeg har kigget på smukke silhuetter af badende mennesker i skumringen med en tanke i hovedet: Jeg skal til Sverige og fotografere alt.

0 ORD:

Send en kommentar