7.08.2011

Genbrug

Der er åbnet en ny genbrugsbutik i min by (forholdsvis ny, i hvert fald). Og selvom billedet måske ikke helt viser det, så forhandler den møbler. Primært møbler, men jeg fandt også elektronik ting og - som I kan se - tøj og andre ting af stof. Jeg var lidt skeptisk til at starte med, men der er faktisk rigtig hyggeligt. Møblerne er sat op som små værelser, de er sat ind i sammenhæng, og det skaber en rigtig hyggelig stemning. En rigtig rigtig hyggelig stemning. Jeg kan godt forestille mig, at jeg ville tage derhen igen.

Generelt holder jeg rigtig meget af genbrug. Jeg kan godt lide tanken med, at man ikke bare smider ting ud, når man ikke kan bruge det mere, selvom det er i god stand. Jeg er glad for, at jeg kan komme ned og få noget til billige priser, og så går det ikke bare til spilde.

Hvordan har I det med genbrug?

Dette vil være det sidste indlæg fra mig af - Sidsel - for Theresa kommer hjem senere.

6 ORD:

Freja sagde ...

Ej, hvor fedt!
Jeg elsker personligt genbrugsbutikker :-D.
Tøjet er tit rigtig billigt, og så er der tit noget fedt tøj. (-:

Sidsel sagde ...

Ja, det er rigtig skønt, når man falder over noget, man godt kan lide. Og så koster det ingen penge. ^^

The sagde ...

Jeg vil ønske, at jeg havde en genbrugsbutik O:

Sidsel sagde ...

Er der heller ingen i Ringsted? :O Du må få en af vores, vi har en kvart million (aka tre-fire)

Freja sagde ...

Vi har heller ingen i vores by. )-:

The sagde ...

Det er ret nederen. :( Men måske skulle man undersøge om der er en gemt et eller andet sted... O:

Send en kommentar