7.04.2011

Smykker

Det bør måske lige bemærkes, at det ikke er Theresa, der er forfatteren bag dette. Hun er nemlig på kanotur, og det er hun helt til på fredag. Derfor har jeg, Sidsel (tryk her og her for at se mine blogge - ja, jeg har indtil videre to), fået æren af at tage over. Så må vi jo se, hvad der kommer ud af det.

Jeg går ikke så tit med smykker. Eller faktisk så gør jeg det hver dag, jeg har fire huller i ørerne (to i hvert), og jeg har for det meste øreringe i. Mest af alt fordi jeg sover med dem og sjældent skifter dem ud. Det glemmer jeg. Men udover øreringe går jeg ikke så tit med smykker, og det er der en meget simpel grund til - enten husker jeg det ikke, eller også er det tungt. Tungt og tungt - smykker er ikke så tunge igen. Men de kan godt være lidt tunge af smykker at være, og det er lidt træls. Synes jeg.
 Men udover det, så kunne jeg godt tænke mig at gå mere med smykker. For smykker er generelt ret pæne, og smykker har jeg en del af. 

Hvordan har du det med smykker?

0 ORD:

Send en kommentar