7.06.2011

Fine plakater

Sidst jeg var i København, var jeg blandt andet på plakatjagt. Desværre var det eneste, jeg fik skrabet sammen, en Abbey Road-plakat - jeg er til gengæld super glad for den. Egentlig havde jeg også tænkt mig at få fingrene i noget Treefight for sunlight, noget The Rumour Said Fire eller måske noget Oh Land, men da jeg spurgte efter det, fik jeg svaret, at de ikke forhandlede plakater med danske kunstnere. Øv. Måske kiggede jeg bare ikke det rigtige sted, for man må jo kunne få det. Det ved jeg. Måske skulle jeg have spurgt, om jeg ikke måtte få Stereo Studios Lykke Li-reklame og satse på, at det ikke var noget, de havde tænkt sig at beholde. Selvom jeg ikke helt selv tror på det.
 I hvert fald kunne jeg godt tænke mig flere plakater til at dekorere mit værelse, og denne her fine vandmelon især. Den kunne være vildt hyggelig.

Skrevet af Sidsel, da Theresa stadigvæk er bortrejst.

2 ORD:

Louise sagde ...

Prøv på forskellige spillesteder, der har de tit nogle tilovers! Ellers så plejer bandsene at sælge dem som merchandise efter koncerterne. :-)

Kh

The sagde ...

Årh, mange tak, det vil jeg prøve. :)

Send en kommentar