7.27.2011

To dejlige nye ting



Da jeg var i byen, købte jeg lige en bog. Jeg synes de er frygtelig dyre, de der "The Hunger Games"-bøger, men det er en af de bøger man bare skal have. Den serie er fantastisk, hvilket jeg også har skrevet i indlægget her
Og i går, da der kom nogle gæster på besøg, der skulle have været med til min konfirmation, fik jeg et tørklæde i gave af dem. Et flot tørklæde. Jeg har nærmest haft det på siden (undtagen da jeg skulle sove). Jeg elsker farverne og dets størrelse. Det er så stort og dejlig blødt.
Jeg er vildt glad for begge ting.

Og Sidsel har smittet mig med Blue Foundation-syge, men det er en god sygdom.

5 ORD:

Mathilde sagde ...

Uhh Blue Foundation, det er nok en bogbasker ting ^^

Sid sagde ...

Faktisk burde man automatisk få rabatter på bøger, når man er boggnasker? :b Det hjælper nok, hvis man har et helt BG-outfit på :D

Det med bogbasker-tingen tvivler jeg nu på - eller også er nogle bare mere disponeret end andre ;D

The sagde ...

Tulle # Blue Foundation er rigtig gode - Men de er sådan lidt baggrundsmusikagtige, faktisk. xD

Sid # Det kunne være jeg skulle lave mine egne bg-bukser med en boggnasker på bagdelen... Hmm... XD

Sidsel sagde ...

Ih, den sygdom kan jeg godt lide at lide af. <3 Det er nogle rigtig flotte ting!

The sagde ...

Det synes jeg også det er. Jeg er vildt glad for begge ting <3

Send en kommentar