7.29.2011

Yndlingsting i ferien

1.#
Mine elskede notesbøger. Jeg elsker at skrive i dem. I min røde karakterbog (øverst). Min tankebog sorte tankebog. Min nye, ekstremt smukke notesbog. Min meget gamle store notesbog jeg plejer at skrive lister eller grovskitser til historier i. Og mig og Sidsels rollenotesbog. Den elsker jeg også bare. Jeg læser i den ret tit, selvom vi ikke har skrevet så meget i den. Den var billig, men jeg kan godt lide det vi har skrevet i den. De ting fylder altid meget i mine sommerferier.
2.#
Min computer, selvfølgelig. Jeg bruger den hver dag. Jeg skriver historier på den. Jeg blogger på den. Jeg læser sære ting på den. Jeg skriver med søde mennesker på den. Den fylder virkelig meget i min sommerferie. Det er der jeg får meget af min musik fra. Det er den jeg bruger når jeg keder mig. Det er den jeg tilbringer mange aftener med. Og det er den jeg bruger til at gøre mine idéer virkelige. Den er virkelig en del af mine ferie og også hele mit liv, for den sags skyld.
3.#
Alle mine bøger selvfølgelig. Dem kan jeg sidde med i hængekøjen og nyde livet med. De kan få mig til at forsvinde helt væk fra den virkelige verden og rejse til en helt anden verden. De kan få mine hænder til at ryste. De kan male tusindvis af smil på min mund. De kan gøre sommerdagene fuldendte og spændende. For det er jo ikke altid at sommeren er lige spændende, men det kan en bog hurtigt gøre noget ved.
4.#
Mine parfumer. Ja, jeg valgte dem kun fordi de vækker tusindvis af minder. Når jeg lugter til dem, husker jeg pludselig en masse ting og en masse følelser, billeder og tanker popper op i mit hoved og får mig til at smile. Jeg elsker parfume fordi de dufter dejligt og fordi de minder mig om dejlige ting. Og de to parfumer minder mig om sommerferier og hyggelige aftener med musik og bøger.
5.#
Mine CD'er. Eller musik i det hele taget. Musik fylder virkelig meget i mine sommerferie. Sidste år hørte jeg hele tiden Emilie Autumn og når jeg hører hendes musik nu, strømmer en masse minder ind i mit hoved. Om rollespil, om smil, om Østrig og lykkelige øjeblikke. Og i år hører jeg stadig musik stort set hele tiden. Musik der måske vil minde mig om denne sommerferie næste år. Jeg elsker musik for at huske mig på glade minder.
6.#
Jeg har valgt mine smykker fordi jeg elsker at pynte mig med fine smykker. Jeg holder meget af min elefanthalskæde. Det var min mormors og den betyder meget for mig. Jeg kan virkelig også lide elefanter. Smykker er bare så elskværdige. Armbånd i massevis. Smukke øreringe. Søde halskeder. Og store, store ringe.
7.#
Mit kamera, selvfølgelig. Åh, det er så dejligt at gå udenfor en solskinsdag og tage en masse billeder. Af alt og alle. At gå hjem og lave sjove ting på billederne. Det er så sjovt at tage nogle billeder selv. For man ser så mange smukke billeder på weheartit og DeviantART og det er sjovt selv at tage et billede man måske kan lide. Det er magisk at tage et billede, der lang tid efter kan vægge gode minder.
8.#
Jeg hører musik på min mobil. Jeg har ingen iPod eller noget, så det er den jeg bruger, hvis jeg vil lukke mig inde i min egen verden i hængekøjen mens jeg læser. Det er også den jeg skriver sms'er med, og det gør jeg rigtig meget. Jeg kan virkelig godt lide at kunne skrive med folk hele tiden. Jeg bruger min mobil rigtig meget og også den fylder rigtig meget i min ferie og også i mit liv.
9.#
Film. Når dagene var grå, og der ikke er så meget at lave, sidder hele min familie og ser film. Rigtig mange film. Film om kærlighed, film og ærlighed. Sjove film, sørgelige film. Film der får mig til at le eller græde. Jeg har set rigtig mange film i sommerferien. Og jeg elsker de to film på billedet. Avatar og Juno. To vidt forskellige film, der også vækker minder. Jeg elsker ting, der vækker minder. Men film har gjort min sommerferie lidt mere farverig, når dagene har været grå.
10.#
Og til sidst mine fine tasker. Denne taske kan jeg så godt lide. Den har jeg gået meget rundt med. Med mit kamera i. Med alle mulige ting i. Men mine tasker kan jeg rigtig godt lide. Selvom det måske lyder en lille smule tøset... Men denne taske holder jeg så meget af. Jeg synes en er så flot og blomstret!

6 ORD:

Johanne Marie Schack sagde ...

Virkelig fine ting, og super fint billede! :-)

//Johanne

Sidsel sagde ...

Åh, det er nogle gode ting, du har fundet frem! <3

The sagde ...

Mange tak, begge! :)

Kristina sagde ...

Jeg kan virkelig godt lide din stil, The O: Igen...jeg kommer altså og stjæler dine ting som en Ranger mens du sover, efter jeg har gået til Ranger træning! O:

Vi ses i morgen :D <3

The sagde ...

Jamen, tusind tak, Kristina! :) Jeg er glad for at du kan lide mine ting! :D
Jeg tror faktisk, at jeg tager min rangerkappe med i morgen! :D

Og ja, vi ses i morgen. <3 XD

Freja sagde ...

Elsker tasken! (-:
Havde selv tænk mig at købe den, men havde ikke råd på det tidspunkt. ):
Og min mor gad ikke købe den, lol. o.o

Send en kommentar