7.22.2011

Verdens kønneste notesbog

Jeg er virkelig forelsket i den. 
Jeg måtte bare eje den...


7 ORD:

Line MariA sagde ...

Woow! Hvor har du fået fat i den henne? :D
Er enig i at det er den kønneste notesbog :O
♥♥♥

The sagde ...

Jeg købte den i en tilfældig boghandler (og selvfølgelig kan jeg ikke huske, hvad den hedder), men jeg tror at man kan få den i de fleste boghandlere, hvis man leder længe nok :)

Sidsel sagde ...

Årh, hvor er den skøn! Er alle siderne sådan? Jeg elsker den.

The sagde ...

Alle siderne er sådan <3

Kristina sagde ...

Yes, jeg kan kommenterer! Tak for det, The :D

Og du skal vide...du bør aldrig tage den med i nærheden af mig, jeg garanterer ikke for at jeg ikke ville kunne finde på at stjæle den fra dig O: Den er smuk O:

Sidsel sagde ...

Fedt! :D

The sagde ...

Jeg elsker den virkelig også. Den ligger ved min side når jeg sover og alt muligt O: XD

Send en kommentar