7.22.2011

Hjemme hos Sidsel

Nu er det godt nok et par dage siden, men jeg har været hjemme hos Sidsel (http://mylifeisanovell.blogspot.com), og det var som sædvanlig vildt hyggeligt. Vi købte en blog, hvor vi skriver rollespil med vores karakterer. Vi gik ture til jeg fik vabler. Men det gjorde slet ikke noget, for turen var hyggelig, og vi snakkede om alt mellem himmel og jord. Rollespil, bøger, film, boggnasker osv.
Vi fik også læst en kvart bog sammen, hvilket var vildt hyggeligt, selvom jeg overhovedet ikke kunne finde ud af det. Hun er meget bedre til højtlæsning.
Jeg købte noget tyggegummi med vandmelonsmag og faktisk havde jeg købt de samme sidste gang, jeg kom hjem hos hende. Det havde jeg glemt alt om.
Men jeg kunne simpelthen ikke lade vær med at tage flere.

3 ORD:

Sidsel sagde ...

Hvor ser jeg dog klog ud. Det var ret hyggeligt!

The sagde ...

Det synes jeg faktisk også O:
Det var rigtig, rigtig hyggeligt, ja :D

Sidsel sagde ...

Ja, især den der trækning ved min mund, den gør underværker. <3
Möjt! :D Og dit tyggegummi...

Send en kommentar