8.10.2011

'Bout a girl and 10.000 monsterfans






Inspirerende, fantastiske billeder.
De får mig til at tænke på Sverige. På at de hæslige kan være de skønne. De får mig til at tænke regnvejrsdage. På de dage, hvor man kan se sin egen ånde. På huer, der varmer ører. På stilhed. På skvulpende vand fra bølger. På gamle, uhyggelige huse med lysekroner. På grå skyer. På uldfrakker. På lyden af et tavst, tændt fjernsyn. På lyden af regn mod en rude. På blafrende gardiner. På lyden af tunge skridt. På knirkende gulve. På lugten af gran.
Alle mulige sære ting, der skaber en stemning.
Det jeg prøver at sige er, at disse billeder er stemningsfulde.
 (http://johnkenn.blogspot.com/)

7 ORD:

Sidsel sagde ...

Hvor er de dog flotte! Jeg synes virkelig, at der er et eller andet over dem, som får mig til at tænke... Wow. Og også din tekst til.

The sagde ...

Jamen, tusind tak! :) Altså til det med teksten... For det er jo ikke mig, der har tegnet tegningerne :O

Sidsel sagde ...

Nope, det er dem, vi så til morgenmødet, er det ikke? :p Post-it-sedlerne. De giver mig lyst til at tegne igen.

Mathilde sagde ...

Jeg har fået en blog-award, og skal give den videre, så nu får du en. Hvis du vil tage imod, så tjek ud hvordan du skal gøre her:
http://tullesblog.blogspot.com/2011/08/wow.html

Knus The Navi

The sagde ...

Mange tak for awarden :)

Sidsel # Ja, det er dem fra morgenmødet ;)

Emma sagde ...

Hej Theresa :D

Jeg har været så heldig at modtage en blog award, som jeg har givet videre til dig. Se hvad det går ud på her: http://emma-sp.blogspot.com/2011/08/blog-award.html

The sagde ...

Jamen, mange tak! :)

Send en kommentar