8.09.2011

Brønderslev Forfatterskole

Kender I den følelse man har efter at have læst en fantastisk bog? Kender I den følelse man har efter nytår eller jul? Kender I den følelse man har efter en koncert med sin yndlingskunstner? Prøv lige at gange den med tusind.
Jeg har den mest tomme følelse. Som om nogen har udstoppet mig og derefter har sat mig i den kedelige hverdag igen. Godt nok var jeg i Lalandia i går, og skolen er ikke startet endnu, men Brønderslev Forfatterskole var en fantastisk oplevelse, og alle var ekstremt søde. Jeg savner hver enkelt person.
Jeg har fået en masse inspiration og ny skriveglæde. Det er gået op for mig, at der er overraskende mange, der elsker at skrive og at jeg altid har nogle til at hjælpe mig med at skrive godt.

Kristina der skræmmer mig fra vid og sans med en håndfuld mel. Ja, jeg fik den sære idé at spise mel ude på gangen, så min  sorte trøje blev helt hvid. 

Vi var på tur en dag, hvor vi besøgte dette smukke sted. Det var så hyggeligt!

Kristina i et af hendes bedste øjeblikke. Hun ser så glad ud! 
Søde Sidsel i toget på vej hjem. 
Kære Sofie. Jeg vil savne hendes kram og hendes bløde stemme. Og de gode snakke... 
Søde, høje Katrine og jeg. Vi havde det altså også vildt sjovt sammen. Hun var ekstremt god til at fortælle gode historier og havde en fantastisk hukommelse. 
En masse søde mennesker i te-køkkenet i færd med at skrive. 

7 ORD:

Kristina sagde ...

Hvorfor kan man ikke trykke like tusind gange! Det var...ja...savner dig! D:

The sagde ...

I lige måde, da! :)
Jeg er glad for at du kan lide mit indlæg.xD

Sidsel sagde ...

Ih, jeg savnersavnersavnersavner det!!! <3

Mie sagde ...

Når jeg ser de billeder kan man kun forestille sig hvordan i har haft det... Er faktisk ret misundelig, men det snakker vi ikke om ;-)

Det ser så hyggeligt ud!

The sagde ...

Sidsel # Jeg savner det godt nok også.

Mie # Det var godt nok også hyggeligt!

Isabel V. sagde ...

Sidste billede: En masse søde mennesker i færd med at skrive... og at spille Tetris Battle på Facebook ;D Det er og bliver da en fantastisk opfindelse xD Og hvor jeg dog også bare savner jer alle sammen! :´( <3<3<3

The sagde ...

Jeg savner godt nok også alle... Tetris... Det er sjoooooovt! :D <3
Savner også dig!

Send en kommentar