8.26.2011

Lady Gaga - Yoü and I

Sangtitel: Yoü and I 
Kunstner: Lady Gaga
Genre: Pop

Sangen: 
Ih, jeg elsker virkelig teksten. Den er så hyggelig på en eller anden måde. Den får i hvert fald mig til at sige "nuuuurh!". Omkvædet og versene. Det hele. Jeg kan virkelig godt lide hendes stemme, men det har jeg altid gjort. Sangens rock'n'roll-stil tiltaler mig. Rockguitaren i baggrunden. Lady Gagas pæne stemme. Jeg elsker at høre den på regnvejrsdage mens jeg tænker på fortiden. Tænker tilbage på alle de gode tider. 
Sangens stil er lige mig!
Bedømmelse:  ❤❤❤❤

Musikvideoen: 
Jeg tror at den er blevet min yndlingsmusikvideo af Lady Gaga. Detaljerne i den er vildt nice. Kornmarkerne i baggrunden. Laden hvor hun bliver tortureret af en syg videnskabsmand. Selvom meget af danseriet er ret mærkeligt, elsker jeg det virkelig. For det er så Lady Gaga-agtigt. Jeg kan af en meget mærkelig grund vildt godt lide hendes forhold til hende som personen Jo Calderone og sig selv. Det er en fed detalje, og hun er meget god til at se ud som om hun virkelig elsker ham, selvom han lugter af whisky ud af munden, ryger og måske er en smule klam. Synes også bare at hun ligner en mand virkelig meget. Selvom det er en mærkelig idé, at klæde sig ud som en mand og kysse sig selv, så elsker jeg den. Synes det er en genial idé, der passer perfekt til en Lady Gaga-musikvideo. 
Jeg synes heller ikke den minder om særlig mange andre af hendes videoer. Man får ikke det hele serveret som man ellers gør. Det er som om der ligger noget mærkeligt, skjult bag det hele. Havfruen. Hvad laver hun, for eksempel i videoen? Er hun et symbol på noget eller er det bare ren pynt? 
Men egentlig behøvede jeg ikke lige Yüyi the Mermaid. Havfruesex har aldrig tiltalt mig, hvis jeg skal være ærlig. 
Men jeg er meget positiv. 
Jeg elsker hendes kluns og er ved at vende mig til hendes udseende i videoen. 
Bedømmelse: 

0 ORD:

Send en kommentar