11.30.2011

1. december

I morgen er det den første december. Det kom lidt som et chok for mig. Jeg tænkte hele tiden, at det var da om laaaang tid. Men det er faktisk lige om hjørnet. Jeg har ikke ændret mig specielt meget siden 2010 startede. Eller jo helt vildt meget på den anden side. Selvfølgelig er jeg blevet ældre og klogere, hvilket de fleste nok bliver på 2 år. Men jeg er stadig Theresa. Lige nu hører jeg Paramore præcis som jeg gjorde for 2 år siden. Jeg har stadig træerne på min væg af klistermærker. Jeg har stadig mit dejlige stereoanlæg. Jeg elsker stadig bøger. Jeg synes mit værelse er hyggeligt stadig. Jeg er ikke blevet en af de der teenagere der smækker med døren.
Jeg kan huske, hvordan jeg havde det lige efter min 13 års fødselsdag. Nu var jeg rigtig teenager mens jeg hørte Det Elektriske Barometer. Alt var bare forandret syntes jeg. Det var det vel også inden i mig selv.
Nu er det bare december, og jeg føler mig ligeså meget som Theresa som jeg gjorde dengang. Og som dengang ønsker jeg mig et Lady Gaga album. Bare ikke The Fame eller The Fame Monster, men Born This Way.


Hvad med jeres ungdom?

2 ORD:

Mathilde sagde ...

Jeg hørte også Paramore for to år siden, hvilket jeg stadig gør. Jeg er heller ikke blevet en af de der sure teens, men alligevel er jeg blevet ældre. Tror jeg...

The sagde ...

Jeg er ret glad for, at det ikke bare er normen. Det ville være synd for ret mange forældre. xD

Send en kommentar