11.28.2011

Notesbøger ♥

Kender I det, hvor jeres blogindlæg desværre bliver lidt for personlige?
Så er det jeg bliver nødt til at slette dem og skrive noget andet.

Jeg samler på notesbøger. Jeg har rigtig mange, men det er ikke lige alle jeg får skrevet i.
For nylig købte jeg en lille, grøn en. Den er jeg rigtig glad for, og jeg skriver tit i den. Jeg har også en anden rigtig fin en uden linjer. Godt nok kan jeg bedst lide linjer, men i den her kan jeg lave små tegninger og skrive på kryds og tværs. Keder jeg mig, kan jeg godt lide at fylde dens sider ud med små krusseduller eller tilfældige sætninger.


I kan stadig nå at melde jer til min give-away.

4 ORD:

Kristina sagde ...

Har du tegnet de tegninger? O:

Anyways, notesbøger er så lovely...ih, man kan ikke andet end at holde af dem! <3

The sagde ...

Ja, jeg har tegnet den nederste tegning :)
Og det har du helt ret i! <3

Louise sagde ...

Jeg elsker også notesbøger. <3
De kan bare være så fine, og man får sygelig trang til at skrive i dem! :)

The sagde ...

Nemlig! <3 Og når man har mange fine med forskellige kategorier :D

Send en kommentar