11.18.2011

Pop

Ih, det skriger imod mine principper på en eller anden måde, men jeg er begyndt at høre rigtig meget pop. Rihanna, Adele, Lady Gaga, Beyoncé, Katy Perry og mange andre.
Jeg kan især godt lide Lady GaGa, men det er der vel ikke så meget nyt i. Der gælder det alle hendes sange.
Med Rihanna kan jeg også lide de fleste af hendes sange, men jeg elsker især "We Found Love" af en eller anden grund jeg ikke kan forklare.
Adele... Jeg kan lide alle de sange jeg kender med hende indtil videre. Men jeg har kun én sang med hende på min iPod, og det er "Set Fire To The Rain". Den er bare så dejlig. Næsten alle hendes sange gør mig helt melankolsk.
Katy Perry gør mig glad. Undtagen med hendes nyeste sang. "The One That Got Away". Den er lidt sørgelig...

2 ORD:

Kristina sagde ...

Der er intet galt med pop, det er også bare en genre, som alt andet :) og Adele er gud, du burde få nogle flere sange med hende! <3

The sagde ...

Yeah, det synes jeg også...
Og ja, det ved jeg jo godt... Men som du sagde, har man desværre en periode, hvor man sviner den genre til xD

Send en kommentar