11.08.2011

Sort og hvid

Jeg synes det er virkelig charmerende med de sorte og hvide billeder.
Men på den anden side er de virkelig uhyggelige og dystre.





Hvad synes I om sort- og hvide billeder?

6 ORD:

Sidsel sagde ...

Lige dem du har valgt der, er måske også lidt scary... Jeg synes også, at de er dejlig harmoniske... og sådan.

SH sagde ...

Der er bare noget helt fantastisk over sort-hvid billeder! :)

Louise sagde ...

De kan godt virke dystre, men hvem siger, det er negativt? :)

The sagde ...

Louise # Præcis, det er slet, slet ikke negativt, jeg er helt vild med dystre ting (:

SH # Det er der nemlig :D

Sidsel # Men at de er scary kan jo også gøre dem ekstra smukke ;)

Diana Ngo sagde ...

VIRKELIG Fed blog du har!

Håber du gider og smut forbi min blog og evt. også fast læse den :D
http://dianaphuongtramngo.blogspot.com/

The sagde ...

Tusind mange tak! <3 Jeg vil med glæde tage et gik på din blog <3

Send en kommentar