2.23.2012

Hvad er det jeg gør forkert?

Er jeg ikke sjov nok? Er jeg ikke alvorlig nok? Er jeg ikke spændende nok? Er jeg ikke klog nok? Er jeg ikke gammel nok? Er jeg ikke glad nok? Er jeg ikke sej nok? Er jeg ikke sød nok? Er jeg ikke hyggelig nok? Er jeg ikke køn nok? Er jeg ikke ungdommelig nok? Er jeg ikke smart nok? Er jeg ikke tynd nok? Er jeg ikke rar nok? Er jeg ikke snakkesalig nok? Er jeg ikke stille nok? Er jeg ikke lyttende nok? Er jeg ikke hjælpsom nok? Er jeg ikke venlig nok? Er jeg ikke høflig nok? Er jeg ikke rolig nok? Er jeg ikke talentfuld nok?
Er jeg ikke god nok?

Er det min musiksmag der er dårlig? Er det det jeg siger der er dumt? Er det min opførsel der er åndssvag? Er det mine interesser der er uinteressante? Er det min stemme der er irriterende? Er det min tøjsmag der er kikset? Er det mine smykker der ikke er dyre nok? Er det mit hår der sidder forkert? Er det mine vitser der ikke er sjove? Er det mine historier der er kedelige? Er det mig der er grim?



Er det mig der bare ikke er god nok?

2 ORD:

Emma sagde ...

Nej, det mener jeg ikke. Du kan kun være den du er...og hvis der er nogen der ikke synes om det, er det deres problem!! Kram

The sagde ...

Tak, du er sød :)

Send en kommentar