2.21.2012

Sommer...

Jeg tror at det bliver sommer tidligere i år, fordi vi alle sukker over den grå vinter, så der kommer ekstra meget CO2-udslip, og jorden bliver varmet op hurtigere... i norden.
Faktisk var jeg så bange for CO2-udslip, dengang jeg var lille, at jeg nogle gange holdt vejret.
Og jeg ved ikke hvorfor jeg skriver det her.
Nok mest fordi jeg vil have det skal blive forår NU.



 Jeg vil have at der skal komme blade på træerne. Jeg vil have at fuglene skal synge udenfor mit vindue. Jeg vil kunne gå udenfor uden jakke. Jeg vil kunne åbne mit vindue og mærke en lun brise udefra. Jeg vil kunne lægge mig ned i græsset og se på en skyfri himmel uden at fryse. Jeg vil have at der kommer blomster på min græsplæne. Jeg vil have at der bliver så varmt, at jeg kan gå i mit dejlige sommertøj.
Men nu er det bare den 21. februar. Jeg synes det går virkelig langsomt når man venter...



4 ORD:

Kristina sagde ...

Jeg kan ikke lide sommertøj ):

The sagde ...

Jeg elsker bare sommertøj! <3 Det er også det jeg har mest af... Eller måske fryser jeg bare i alt jeg har på...

Emma sagde ...

Uhh.. sommer! Hvorfor kan det dog ikke bare for en gangs skyld blive sommer hurtigt?...

The sagde ...

Ja, præcis! :O

Send en kommentar