2.09.2012

SPRAWL II


Arcade Fire - Sprawl II (Mountains Beyond Mountains) 

Endnu en sang til mine kære læsere.
Denne sang hørte jeg første gang jeg hørte Barometer. Eller måske var det anden gang... Jeg husker i hvert fald, at jeg elskede den, men kom til at bytte den rundt med PJ Harveys, så jeg tænkte ikke videre over den, for jeg kunne jo godt huske PJ Harveys navn. Jeg hørte godt det der Arcade Fire, men det kunne da umuligt være dem? Deres stil var da helt anderledes var den ikke?
Jeg har ledt efter den her sang i et år, hvor jeg har læst alle Barometers gamle blogindlæg på siden, for at finde ud af om sangen stod der uden held.
Jeg har haft melodien ligeså tydeligt i mit hoved.
Men jeg kunne bare ikke finde den!
Så poppede noget af teksten lige tilbage i går.
Jeg googlede den.
Sprawl! 
Så nu har jeg ikke bestilt andet end at høre denne dejlige sang. Den sang jeg har ledt efter i et år nu...

3 ORD:

Sidsel sagde ...

Den er god! Jeg er lidt obsessed med Arcade for tiden...

The sagde ...

Jeg er obsessed med den sang, for jeg har ikke rigtig hørt andet xD Men skriver de egentlig andre sange alla den?

Alice sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

Send en kommentar