2.20.2012

Efterskole

Jeg vil rigtig gerne på efterskole i øjeblikket. Hovedsaligt fordi det virker som om dem man kan finde på efterskoler er sådan nogen jeg vil trives godt med. Sådan nogen afslappede nogen. Det har jeg da i hvert fald indtrykket af. Så vil jeg på en efterskole for sådan nogle rigtig kunstneriske mennesker der elsker god musik. Det kunne jo egentlig være skønt, man møder en masse nye mennesker og er sammen med dem 24/7. Her hvor jeg bor møder jeg aldrig nye mennesker. Kun lige dem jeg falder over på nettet, men det er jo ikke helt nok. Tit bor de ekstremt langt væk, så jeg aldrig ser dem. Det kunne være rart at være sammen med nogle fede, unge mennesker med de samme interesser... Hele tiden. Som på en efterskole.
Men... Der er for mange men'er. 

Jeg tjekkede en masse billeder ud fra i sommer. Jeg savner godt nok at mærke den varme sol. Jeg savner t-shirts og shorts. Jeg savner at kunne gå udenfor uden en stor jakke. Og selvfølgelig bare alt det man kan om sommeren som man ikke kan om vinteren. 
Men sommeren kommer vel snigende så småt som alt andet... 

3 ORD:

Mathilde sagde ...

Det kender jeg godt :)

Anonym sagde ...

Hvis du må for dine forældre, så synes jeg helt klart du skal tage på efterskole :) Jeg har nogle venner der går på efterskole nu, og de elsker det. Jeg ville selv gerne have været på efterskole, men der var ikke råd, så jeg gik direkte på gymnasiet, og tror godt en tredjedel af mine kammerater har gået på efterskole.. så føler godt nok jeg er gået glip af noget

The sagde ...

Altså jeg har det samme problem, nemlig at der ikke er råd, så jeg tror bare jeg forlader min nuværende skole efter sommerferien og finder en andet et eller andet sted. :)
Men på en eller anden måde vil jeg bare så gerne prøve at komme på efterskole... Gid det ikke kostede noget.

Send en kommentar