1.27.2011

Award-dimsedut...

Nu skal jeg skrive syv ting om mig... hmm...

  • Jeg spiller rigtig meget rollespil. Jeg er noget af en rollespilsnørd. Når jeg spiller rollespil koncentrerer jeg mig mest om karakterne. Jeg har en masse karakterer og nogle er nærmest levende for mig. Jeg tænker meget på rollespil og mange gange lidt for meget. Så må folk bare... Tage det som det kommer, hvis jeg lige pludselig råber: "MORIS! DER STÅR MORIS!" eller noget andet.
  • Min yndlingsfarve er rød. Jeg begyndte at kunne lide den da jeg gik i 5. klasse. Mig og min klasse skulle på lejertur til Samsø, og min mor havde købt to lette røde jakker (En til regn og en til vind) og efter det, har rød bare været et farve jeg synes er dejlig.
  • Jeg har 3 søskende, der alle er yngre end mig selv. Rebekka på 10 (hun fylder 11 den 4. marts), Cecilia-Rosa på 5 (6 til sommer) og Leonard på 3 (4 den 8. Marts). Jeg er meget glad for at have så mange søskende. I hvert fald nu, hvor jeg har været væk fra dem i 14 dage. Jeg er glad for at jeg altid har nogle, der kan underholde mig, når tilværelsen kan være kedelig.
  • Da jeg var mindre havde jeg rigtig tit mareridt. Jeg var også ret overtroisk. Det er vi lidt i min familie, så vi købte en drømmefanger. Den hjalp ikke rigtig - Kun lidt. Så en dag foreslog min mormor at vi lånte deres billede af Jesus og efter den dag vi fik hængt det op, har jeg ikke haft sådanne mareridt siden. Jeg har stadig billedet og drømmefangeren på mit værelse, og jeg er meget glad for begge genstande.
  • Jeg har fødselsdag den 12. februar. Denne gang fylder jeg 13. Jeg hader at jeg ikke er ældre, men jeg prøver på at acceptere det.
  • Jeg har haft en kæreste i 3 timer. Mere eller mindre. Han var ca. 23 og det var ham der spurgte. Jeg ved ikke hvad han hedder. Det var faktisk for to dage siden lige nu. I Egypten er de ret påtrængende. Han forstod åbenbart ikke at jeg mente nej.
  • Jeg har engang haft hår ned til numsen, men fik det klippet sidste år på min fødselsdag.
Jeg tagger bare alle mine faste læsere

2 ORD:

Kristina sagde ...

Det med mareridtene...det er altså sejt...altså at det blev bedre O: Mega cool...

The sagde ...

Jeg er også glad for at det er blevet bedre.xD

Send en kommentar