1.30.2011

Hjemme!

Så kom jeg endelig hjem! Hjem til Danmark med rugbrødet, dannebrog, bekendte og det flade landskab, som jeg elsker! Ude er godt, men hjemme vil altid være bedst. Uanset hvor godt ude er. Det er der selvfølgelig forskellige meninger om, men jeg vil altid længes efter det jeg kalder hjem. Altid! Det med at have sit eget værelse, begyndte at blive noget jeg ville give rigtig meget for.
Jeg elskede sengene. Især den sidste. Den var ligeså bred, som en ung-nyforelsket-kæreste/ægtepar-seng er. Bred til en person og lidt for smal til to - Medmindre man godt kan lide hinanden...
Jeg elskede den seng, selvom jeg aldrig plejer at bruge så meget plads... Med alle de gode senge sov jeg når jeg havde mulighed for det. Jeg sov til middag meget tit. Dels fordi jeg begyndte at blive meget træt efter travle dage og dels fordi sengene - som sagt - var rigtig dejlige.
Selvfølgelig fik jeg også set rigtig mange ting. Jeg ved ikke om jeg får gået i dybden, men jeg får i hvert fald langt nogle billeder ind (Når jeg får dem ind på min computer) og skrevet lidt om hver tur.

Jeg kom hjem til et værelse, der var blevet ryddet så fint op af min lillesøster! Mine 3 småsøskende har virkelig savnet mig, sagde min mor. Det gør mig bare så glad, at det ikke kun var mig, der savnede dem. Men desværre var mine to yngste søskende syge, da jeg kom hjem og sov derfor. Jeg fik da et kram fra Cecilia-Rosa, der også havde lavet en sød halskæde til mig!

0 ORD:

Send en kommentar