1.14.2011

Bøger i år 2010


Sidste læste jeg flere bøger end jeg nogensinde har læst tilsammen. Jeg tror lidt at det er fordi jeg ikke havde nogle bøger at læse før. Det var kun sjældent at jeg fandt en jeg kunne lide. Jeg husker at da jeg blev boggnasker læste jeg alle anmeldelser der var under fantasy. Jeg begyndte at reservere alle dem, der lød interessante. Jeg fik sådan cirka 6 hver uge, som jeg så havde en måned til at læse. Jeg fik læst mange af dem og skrev en lang læseliste for alle de bøger der ellers lød interessante. Jeg var derfor aldrig bogløs. Jeg havde altid en bog at læse. Den næste var altid ved siden af mig, når jeg havde læst en bog færdig. Det var virkelig fedt.
Selvfølgelig er jeg også blevet en hurtigere læser med tiden. Jeg læser mere end jeg nogensinde har gjort.
Sidste år læste jeg i alt 32 bøger i år og jeg stræber efter at få læst i hvert fald 52 om året. Jeg har indtil videre læst 2 bøger i 2011 og jeg er halvvejs i min 3. så... Jeg er da godt på vej.

0 ORD:

Send en kommentar