1.14.2011

Book News


Blev endelig færdig med "Morgenvandrerens Rejse". Jeg havde problemer med at få den færdiggjort. Ja... Jeg anmeldte den uden at have læst den færdig. Heldigvis ændrede slutningen ikke meget på min mening om bogen. Jeg synes stadig at den er lidt kedelig. Desværre.
Den var meget hyggelig og billederne er skønne. Den er skrevet ret hyggeligt også. Jeg gentager bare mig selv fra anmeldelsen...

Men... Jeg bliver også lige nødt til at sige at jeg ikke får skrevet de næste to uger. Eller... Der er i hvert fald ikke så stor en chance for det. Jeg skal nemlig til Egypten i 14 dage med min farmor. Det bliver rigtig spændende. Vi skal se en masse ting pr. dag og jeg glæder mig rigtig, rigtig meget.
Så... Jeg vender tilbage ligeså snart jeg kommer hjem til det kolde Danmark med det kære hjem og de dejlige danskere, der taler det dejlige danske sprog.

0 ORD:

Send en kommentar