1.13.2011

Washington


Jep. Jeg fik en idé til en karakter og ja... Det blev en pige. Hvorfor? Hvorfor laver jeg altid piger. Tja... Måske er det meget normalt - Måske ikke. Jeg laver også drenge. Faktisk laver jeg en del. Nå, men jeg fandt på denne pige, mens jeg tænkte på præsidenter i USA. Jeg kom i tanker om George Washington (Det var det han hed, ikke?). Ham Washington gerne skulle være opkaldt efter. Jeg tænkte at det da må være et cool efternavn at have, og jeg forærede det derfor væk til en ny fiktiv. Jeg vil kalde hende Charlie Washington.
Jeg har en idé om at hun skal være lettere tosset. Okay... Ikke bare lettere - Meget tosset. Hun skal sige til alle og enhver at hun er Georges et-eller-andet-antal-tip-oldebarn. Det er nejst. Hun skal ikke være på noget. Hun skal bare være ret tosset. Så tosset at det kan være skræmmende at være sammen med hende. Hun råber lidt og... Skriger over mærkelige ting. Kommer med vildt mærkelige kommentarer ud af det blå og siger usammenhængende ting. Sådan rigtig tosset.
Aner ikke om hun skal se ud som på billedet, men... Hende på billedet så lidt tosset ud (Med al respekt for modellen...).
Hun bliver nejs... Og ikke rødhåret.

0 ORD:

Send en kommentar