2.01.2011

Nedtælling


Way! Så fylder jeg snart år. Jeg håber at det er bøger, der vil flyve ind i mine udstrakte hænder og ikke sokker. (*Bede en stille bøn*) Nu vil mine forældre også presse mig til at ønske mig andet end bøger i konfirmationsgave. Og helt seriøst: Jeg aner ikke hvad jeg skal ønske mig. Jeg føler mig meget tilfreds med det jeg har. Lidt tøj ville være dejligt og bøger kan jeg altid modtage, men "Det giver man ikke i konfirmationsgave". Det er jeg ikke så glad for. Dog kom jeg da frem til at et kamera ville være vidunderligt at få fingrene i, men ellers er jeg blank. Og jeg ved ikke om det er godt eller dårligt, for min far griner af mig og giver mig et kram. Jeg er lidt forvirret.

Men jeg tæller ned til min fødselsdag. I dag er der kun 11 dage til og i morgen er der 10. Tiden går hurtigt. Den går for hurtigt efter min mening. 2010 er da lige overstået! Selvom de sidste 14 dage gik meget langsomt (Eller egentlig... De gik samtidig meget, meget hurtigt. Faktisk kan jeg ikke rigtig finde ud af om det gik hurtigt eller langsomt for faktisk er Egypten meget fjern lige nu) synes jeg at tiden har gået meget hurtigt. Da det var november sidste år (Det føles vildt mærkeligt at kalde det sidste år!) tænkte jeg sådan om turen til Egypten: Det er der da laaaaaaang tid til!, men det var der ikke. Ikke når tiden går så hurtigt som den gør. Puha! Lige pludselig var der kun en uge til. Og så fem dage, fire, tre, to, en.
Hvad sker der for tiden?

2 ORD:

Sidsel sagde ...

Et kamera skal du bestemt ønske dig... Og hvad med en iPod?

The sagde ...

Nej. Jeg bruger bare min mobil.

Send en kommentar