7.16.2011

Sommer, Sommer, Sommer

Det er nat. Det er sommer. Det er elskværdigt.
Vejret har ikke været godt i et stykke tid, men det skal ikke ødelægge min sommerstemning, selvom den ikke ligefrem stråler ud af mig. Det er altid svært at have sollys i øjnene, når den ikke skinner. Og det er også svært at løbe ud i det blå, når der er gråt. Men det skal nok komme!
Jeg tog ikke til koncert alligevel på grund af vejret, men der var hyggeligt herhjemme.
Håber I alle har en god sommerferie!

4 ORD:

Sidsel sagde ...

Sommer er noget så dejligt!

The sagde ...

Somre er vidunderlige.

Johanne Marie Schack sagde ...

Nu er jeg her for at kommentere igen - men amen herre gud, du skriver formidabelt godt. :-)

Fortsat dejlig ferie.
//Johanne - www.goldenfashiondreams.blogspot.com

The sagde ...

Hvor det glæder mig, at du synes det! :) Mange tak.

Send en kommentar